Mitä kuuluu Varpun projektille?

Kerroin tavoitteistani projektin alkaessa näin:

Minulla on kummallisen ristiriitainen suhde omaan ulkonäkööni: toisaalta olen ihan rento ja huumorintajuinen asiassa, toisaalta olen itseäni kohtaan julma ja ylikriittinen.

Olen viime aikoina havainnut itsessäni ensimmäisiä oireita vanhenemisen pelosta. Ne pelot on ylitettävä. Kuten Bette Davies sen sanoi: “Vanheneminen ei ole pelkureita varten.”

Minulla on lymfakierron häiriö, joka aiheuttaa nestepöhöä ala- ja keskivartaloon.  Minulla on myös lievää kilpirauhasen vajaatoimintaa, mikä johtuu hyvälaatuisesta kystasta kilpirauhasessa. Se vaikeuttaa laihtumista/suunnilleen normaalipainossa pysymistä.

Sitten kuulun niihin naisiin, joilla on aina viisi kiloa liikaa. Tästä viiden kilon syndroomasta haluan eroon.

Varpun lisäravinteet:

Merilevävalmiste Kelpamax; Aluksi otin tabletin puolen päivän aikaan, ja se vaikutti jotenkin hermoja kiihdyttävästi ja sotki rytmiäni. Kun siirryin ottamaan kapselin aamuisin, oireet loppuivat. Vielä en ole havainnut, onko näillä jokin erityinen vaikutus lievään kilpparivajeeseeni.

Entsyymilisä kokeilussa, pääaterioilla. En ole huomannut vaikutusta aineenvaihduntaani. Välillä olen saanut enstyymeistä turvotusta ja kramppeja, joten ilmeisesti nämä eivät sovi mun yliherkälle mahalleni. Kokeilen jatkossa Vogelin Digestive Poweria, josko sopisi paremmin. Jostakin syystä enstyymivalmisteet saavat mahani helposti kramppaamaan.

Maitohappobakteeri  oli käytössä Afrikan matkalla ja toimi erinomaisesti. En saanut minkäänlaisia vatsaoireita koko matkan aikana.

Helokkiöljy ;  tämä jää pysyväksi ravintolisäksi!

Hormonitoiminnan tueksi Pycnogenol; kiinnostava lisäravinne, nestepöhöön en ole huomannut vaikutusta, mutta toisaalta ne vähäisetkin vaihdevuosioireeni ovat kadonneet. Osavaikutus on arvioni mukaan tällä.

Nivel- ja lihaskipuihin MSM-hainrusto-vihersimpukkakapseli, tämä toimii nivelkivuissa erinomaisesti.

Kalsium olen lääkärin määräyksestä maitotuoterajoituksella, joten tämä on välttämätön.

Eskimo-kalaöljy erinomainen tuote!  Brainsharp vaikuttaa kiinnostavalta myös, sitä olen ajatellut vielä kokeilla.

D-vitamiini  (talvella syön isompia annoksia, nyt kesällä vain sen verran kuin Vogelin multivitasta tulee)

Vivania-hyaluronihappokapseleita  olen tehohoitanut ihoani hyaluronihappovalmisteilla sekä ulkoisesti että sisäisesti. Hyvällä menestyksellä. Nämä jäävät pysyvään käyttöön.

ACOMAX-puristeita olen syönyt ohjeen mukaan ja aion jatkaa. Koko hiustenhoitosetti jää pysyväksi ohjelmaan, loistava tuoteperhe!

Treeniohjelma:

Juhani Pitkänen K3 Fitnessistä on laatinut minulle kolme erilaista treeniohjelmaa. Yksi on ”normiohjelma”, toinen on tehotreeniohjelma ja kolmas on saliohjelma Kampin Fressiin, jossa käyn treenaamassa aina  kun olen työmatkoilla Suomessa.

Kiinteytymistä tukevat hoidot
Minna Forsström antoi minulle 7 x sarjan lipomassage-hoitoja. Hoidossa laitetaan päälle hassu teletappiasu ja ollaan rullattavana. Erittäin tehokas hoito, suosittelen kaikille lymfaongelmista kärsiville!

LPG Lipomassage on imurullaushierontaan perustuva kokonaisvaltainen hoitomuoto keholle. Hoidon aikana käsitellään koko vartalo keskittyen ongelmakohtiin. Alipaine vaikuttaa rasvasolun aineenvaihduntaan ja sillä pystytään ohentamaan rasvakudosta ja tasoittamaan selluliittia juuri halutuista kohdista. Hoito lisää ihon kollageenin tuotantoa ja elastaanisäikeiden muodostumista joten se kiinteyttää elastiinisuutensa menettänyttä ihoa. Verenkierto ja imunestekierto paranevat, mikä vaikuttaa suotuisasti turvotukseen. Lihakset palautuvat hoidon ansiosta 30% nopeammin.
Rentouttavan elimistöä aktivoivan LPG-hoidon vaikutukset heijastuvat koko elämänlaatuun: uni syvenee, stressi vähenee ja yleisvointi paranee. Hoitosarjan aikana asiakkaat usein huomaavat kiputilojen kuten tenniskyynärpään, hartiasärkyjen tai fibromyalgia-kipujen helpottavan.

Tiedustelut:

MNBW Beauty&Wellness
Aleksanterinkatu 13, 5krs (Aleksi 13)
00100 Helsinki
+358 (46) 877 2242
minna.forsstrom@mnbw.fi

Muut hoidot

Kaarina Krogerus antoi minulle purentalihasten syväterapiahoidon. Minulla on tapana jännittää leukaperiä, kuten tuosta ylläolevasta kuvastakin näkyy. Hoito oli hyvin rentouttava ja aika kiinnostava, Kaarina mm. veteli kertakäyttöhanskat käsissä ikeniäni suun sisäpuolelta. Hoito vaikutti rentouttavasti heti yhdellä kerralla. Vaikutus katosi vähitellen, joten näitä hoitoja pitäisi ottaa sarja ja sitten jatkaa ylläpitohoidolla, jotta pysyvä parannus asiaan tulisi. Joka tapauksessa toimiva hoito!

Minna Forsström ja Tomi Anttilainen tekivät minulle kolme kertaa NLite-värilaserhoidon, jolla tehostetaan ihon kollageenituotantoa. Yhdessä Environ-ihonhoitosarjan ja säännöllisen mesoterapian kanssa olen saanut loistavia tuloksia. Mutta kirjoitan tästä aiheesta kokonaan oman postauksen!

TULOKSIA

Olen saanut stressin hallintaan (mistä suurin kiitos menee Afrikan matkalleni :)) ja kasvojeni ihon rypyttömäksi. Vaihdevuodet eivät kiusaa entistäkään vähää. Treenaaminen alkaa sujua nukkumisen sujumisen myötä. Nukkumisessa ihmeaineeksi minulle on osoittautunut  Vogelin Dormeasan. Paino on pudonnut pari kiloa, mutta se viiden kilon syndrooma kummittelee päässä yhä.

TÄMÄN HETKEN TÄRKEIMMÄT TAVOITTEET

Nyt alkaa projektin viimeinen kolmanneksen tehorutistus, paljon treeniä ja entistäkin tarkempaa syömisen ravinteikkuutta 🙂

– Varpu

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s