Mitä kuuluu HEIDIN projektille?

Heidi kertoi tavoitteistaan projektin alkaessa näin:

Pakkomielteenä koen tämän vatsanseutuni. Muutaman liikakilon kera peilikuvani on todella inhottavan näköinen. Jos muuten vaatteet ovat kohtuu istuvia, niin vatsankohta tursuaa jenkkakahvojen kanssa yli äyräiden. Lisäksi koen ahdistavana painon seuraamisen. Haluaisin opetella sen rytmin / elämäntavan, jolla osaan pitää kropan ja pääkopan luontaisen hyvinvoinnin. Haluan myös oppia syömään juuri sen verran, mitä se kroppani kuluttaa. Eli tasapainoa elämäntapoihin!

Hannan yleisohjeet Heidin ruokavalioon:

On tärkeää syödä tarpeeksi jo aamupalalla ja lounaalla, jotta iltasyöminen ei karkaa käsistä. Jos iltapäivällä tai illalla on urheilua ohjelmassa, on riittävä energiansaanti erityisen tärkeää, jotta saat treeneistä tehot irti ja palaudut kunnolla. Pyri oppimaan tässä kehosi kuuntelemista ja kehon viesteihin luottamista. Jokaiselle noin paljon urheilevalle tämä on välttämätön taito.

Lisäksi tapa syödä telkkarin äärellä voidaan muuttaa vähitellen. Esim. voit syödä kasviksia ja tehdä maustamattomasta jogurtista, mausteista ja yrttisuolasta dipin. Pyri kuitenkin vähitellen eroon tällaisista oheistoiminnoista ja erota syöminen ja telkkarin/leffan katseleminen toisistaan. Huom. anna muutokselle aikaa ja toistoa.

Herkkuhetket ovat tärkeitä ja niiden ohessa tietoisen syömisen ja läsnäolemisen harjoitteleminen.

Heidin lisäravinteet:

Vogelin Po-ho-öljy, nenäinhalaattori nenän avaamiseen
Heliantus ja Molkosan laihdutuksen tueksi
Allerminia ensisijaisesti uutteena, tabletit sellaisessa tilanteessa jossa ei voi raahata mukana tippapulloa
Colonic Plus –entsyymivalmistetta 1-2 kapselia vaikeammin sulavan aterian yhdeydessä
Colonic Plus Probiootti kuurina
D-vitamiini 2 tablettia eli 50 mikrogrammaa päivässä
Monivitamiini
Eskimon nestemäinen kalaöljy 1 tl / pv
Easy Life
Helokkiöljyä 2 kapselia vain kerran päivässä
Kuurina Vogelin monivitamiini
Proteiinilisää voit hyödyntää pirtelöissä

Heidin treeniohjelma:

Jessica Reiman laati Heidille tämän aloitusohjelman:

Viikko-ohjelma

Ma -> Intervallilenkki 30-45 min, vuorotellen kovempaa juoksua ja kävelyä
Ti -> Lepo
Ke -> Spinning
To -> Kuntosali 1
Pe -> Lepo
La -> Kuntosali 2
Su -> Pitkä lenkki (kävellen/hölkäten) 60min

Kiinteytymistä tukevat hoidot
Minna Forsström antoi Heidille 7 x sarjan lipomassage-hoitoja

LPG Lipomassage on imurullaushierontaan perustuva kokonaisvaltainen hoitomuoto keholle. Hoidon aikana käsitellään koko vartalo keskittyen ongelmakohtiin. Alipaine vaikuttaa rasvasolun aineenvaihduntaan ja sillä pystytään ohentamaan rasvakudosta ja tasoittamaan selluliittia juuri halutuista kohdista. Hoito lisää ihon kollageenin tuotantoa ja elastaanisäikeiden muodostumista joten se kiinteyttää elastiinisuutensa menettänyttä ihoa. Verenkierto ja imunestekierto paranevat, mikä vaikuttaa suotuisasti turvotukseen. Lihakset palautuvat hoidon ansiosta 30% nopeammin.
Rentouttavan elimistöä aktivoivan LPG-hoidon vaikutukset heijastuvat koko elämänlaatuun: uni syvenee, stressi vähenee ja yleisvointi paranee. Hoitosarjan aikana asiakkaat usein huomaavat kiputilojen kuten tenniskyynärpään, hartiasärkyjen tai fibromyalgia-kipujen helpottavan.
LPG Lipomassagesta on tehty yli 80 tieteellistä tutkimusta ja sillä on FDA:n hyväksyntä lääketieteelliseksi laitteeksi.
Hoito suositellaan sarjana kaksi kertaa viikossa 10-20 kertaa. Tulokset alkavat näkyä keskimäärin neljän kerran jälkeen. Ylläpitohoito suositellaan 1-4 kertaa kuukaudessa.
Intrikaatiot: rasvakudos, selluliitti, veltostunut iho, turvotus, heikentynyt verenkierto, raskausarvet, arvet, kiputilat, jännitystilat, heikko unenlaatu
Kontraindikaatiot: syöpä, aktiiviset ihotulehdukset, flunssa
Varattava aika 60min. Hoitoaika noin 35min

sekä 3 x kavitaatiohoitoja.

MegaSon
Megason kavitaatio perustuu matalataajuiseen ultraääneen ja sen avulla voidaan tehokkaasti poistaa ylimääräistä rasvaa vartalon ongelma-alueilta. Ultraääni rikkoo rasvasolun solukalvon minkä seurauksena rasva vapautuu ja poistuu normaalin aineenvaihdunnan mukana. Hoito on tehokasta, miellyttävää ja nopeaa.
Jo ensimmäisen hoitokerran jälkeen asiakas yleensä huomaa 1-3 cm kaventumisen hoitoalueella. Paras hoitotulos saavutetaan 1-2 viikon välein annetulla hoitosarjalla. Hoitosarjan pituus riippuu lähtötilanteesta ja asiakkaan tavoitteista.

Nämä vauhdittivat Heidin kiinteytymisprojektia tuntuvasti.

Tiedustelut:

MNBW Beauty&Wellness
Aleksanterinkatu 13, 5krs (Aleksi 13)
00100 Helsinki
+358 (46) 877 2242
minna.forsstrom@mnbw.fi

TULOKSIA
Heidi on lähtenyt liikkeelle todella tavoitteellisesti ja tarmokkaasti. Niinpä hän on saanut erinomaisia tuloksiakin. Heidin navanympärys on pienentynyt 5 cm, vyötärö 2 cm ja lantio 5 cm. Ja juoksukunto nousee kohisten!

TÄMÄN HETKEN TÄRKEIMMÄT TAVOITTEET
Puolimaratonin juokseminen, ajoittaisen makeanhimon parempi hallinta ja repsahdusajattelusta irtipääseminen, itsetunnon vahvistaminen.

Tsemppiä Heidille!

– Varpu

Mainokset

One thought on “Mitä kuuluu HEIDIN projektille?

  1. Päivitysilmoitus: Personal trainer Jessican opissa | Aidon Kauneuden Metsästäjät

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s